אוסף הוא בית מכירות לממכר ספרים ישנים, עיתונים היסטוריים, מסמכים מפעם, פיסות עבר (ידעתם שיש מכירות כאלה בכלל?)
שוק המכירות הזה הוא שוק קשוח. כולם מוכרים באותה פלטפורמה, ועובדים באותה צורה. אתה חייב להביא אמירה אחרת, שונה וממוקדת, כדי לבלוט בזירת הפעילות. אתגר נוסף: המיתוג היה צריך לחלוש על שני קהלי יעד שונים – חרדי וכללי, ותואם לשניהם.
אחרי למידה עמוקה, הרבה דיוקים, בניית אסטרטגית פרסום ושיווק ועשרות שמות הגענו ל’אוסף’ שזכה ברוב קולות. כשיש כזה דיוק, עיצוב השפה כבר היה חלק הקל.