שנה: 2000

הלקוח: בילונה ו'תושווים' – עירית בני ברק

בילונה ו’תושווים’ – עירית בני ברק | ניהול קריאייטיב והפקת דמותג לפעילות קיץ

קצת רקע:

אם אתה לא בני ברקי שמות הקוד הללו לא אומרים לך דבר, אבל לתושבי בני ברק זה הלו”ז בקיץ.

בילונה 1 היתה וואהו. לכן, האתגר האמיתי שלנו היה להסביר לתושבים שבילונה 2 היא וואהו וואהוווווווו עוד יותר.

אז השקנו דמותג שילווה את בילונה מכאן והלאה, עם אופי, סיפור וקריצה. הוספנו קמפיין רחוב מסקרן ברמה אחרת, והרמנו חוברת קיץ מלאה בתוכן יוצר חוויה.

חוץ מהכל גם השקנו כרטיס תושב, עם סלוגן מצלצל, וחוברת הסבר לשימוש בכרטיס. כדי שהוא ישיג את המטרה – חוויה קיצית נוחה יותר.

שותפים: הפקה – אגף תרבות עיריית בני ברק | עיצוב – שיפי רפפורט ושרי שטרנפלד | מידול דמותג – אוריאל

רחלי שפירא | אסטרטגית שיווק ותוכן

+
לקרוא עוד

אופיר זילביגר | אסטרטגיה וניהול סושיאל ברשתות חברתיות

+
לקרוא עוד

מסכים | עיריית מודיעין עילית

+
לקרוא עוד

עזר מציון | הצעות והגשה לתרומה

+
לקרוא עוד

עזר מציון | הפקת תוכן לחוברת יח”צ

+
לקרוא עוד

ידידוני | הפקת מועדון חברים אכפתי

+
לקרוא עוד