היום, כבר אף אחד לא מצטרף לרשימת תפוצה.
לא משנה כמה מעניינת היא תהיה.
ובכל זאת, כשהגיעה אלי רבקי, אדריכלית מוכשרת,
ואחרי סקר משאבים מעמיק, הבנו ששיווק במייל זה הדבר שהכי מתאים לה.
איך עושים את זה?
את הסודות האמיתיים נשמור מאחורי הקלעים.
אבל מפה לשם צמח לו inspiration time
מיני-מגזין השראה לעיצוב הבית, שכולל כל מה שהיא אוהבת לדבר עליו ולעסוק בו.
קיפלנו את כל הכישורים שלה בפנים, וליווינו אותה בהכוונה תכנון, הקמה והשקה.
וחוץ מהכל גם בינינו לה ומוצר חדירה ייחודי,
כדי לשמוע עליו? תצטרכו לקרוא במגזין.