עיריית אלעד ועמותת ‘יחדיו’ | הפקת חוברת מידע

האתגר האמיתי של הפרויקט הזה היה הדד ליין הקצר שלו. לא בגלל חוסר ארגון, בגלל דחיפות המענה. אסון מירון פגש את כולם בזעזוע עמוק. אגף רווחה בעיריית אלעד נחלץ מיד לפעולה. בעבודה אינטנסיבית בת יומיים וחצי ועמוק לתוך הלילה, הרמנו חוברת הכוללת מדריך להתמודדות עם טראומה ופוסט טראומה, כלים להורים ומידע נחוץ. הדפוס נשאר פתוח […]

חמשת הקלפים להצלחה | פיתוח תוכן למוצר

יש בעולם קצת אווירה של ייאוש ממוצרי ידע. קשה למכור אותם, ואולי הסיבה לזה היא שקצת קשה להשתמש בהם. עובדה, רובינו קנינו מתישהו קורס דיגיטלי, ולא האזנו לו מעולם עד הסוף.  אז כדי שמוצר ידע ימכור, ולא פחות מזה – כדי שהוא יעבוד, הוא צריך לספק חוויה אמיתית. איך עושים את זה? מתחילים בתכנון אסטרטגי […]

Fit&Fan* סטודיו להתעמלות אונליין | הקמת משפך שיווקי

בשוק המוצף של רשימות התפוצה צריך להביא תוכן מאוד ייחודי כדי שישמעו אותך, ייראו אותך, יירשמו אלייך, ייפתחו את המיילים שלך, ותכלס יקנו ממך בסוף. הכי מהכל רצינו להעביר את האנרגיות המדהימות של Fit&Fan. אתגר לא קל, כי במייל אין מוזיקה, טראנסים וכדורי פיזיו. אבל עשינו את זה. במילים. ככה זה עם אסטרטגיה מדויקת וכתיבה […]

אוסף מכירות פומביות | פיצוח וקריאייטיב למותג חדש

אוסף הוא בית מכירות לממכר ספרים ישנים, עיתונים היסטוריים, מסמכים מפעם, פיסות עבר (ידעתם שיש מכירות כאלה בכלל?) שוק המכירות הזה הוא שוק קשוח. כולם מוכרים באותה פלטפורמה, ועובדים באותה צורה. אתה חייב להביא אמירה אחרת, שונה וממוקדת, כדי לבלוט בזירת הפעילות. אתגר נוסף: המיתוג היה צריך לחלוש על שני קהלי יעד שונים – חרדי […]

לה ספציה | פיתוח שפת מותג

בשוק שכולם צועקים ‘אופנה’, עד שזו נהייתה מילה שחוקה ודי חסרת משמעות, אנחנו בכלל מדברים על איטליה. מקור ההשראה שלנו, ויצרנית הבדים האיכותיים בעולם. סיקרנו כל מי שמבינה באופנה גבוהה והשארנו לה את מרחב הפרשנות להבין לבד מה היא תמצא אצלנו. איך מדברים איטלקינו? שמות הפריטים בקולקציה הם באיטלקית, באתר שלנו יש גם הסבר למשמעות […]