הפרצוף האמיתי שלי 🙂

אהלן!

מירי הופמן יגלניק, יוצרת אסטרטגיות שיווק & קריאיטיב גדוללל

למרות שכתיבה שיווקית זה אולי מה שאני עושה הכי הרבה בחיים, דיי מאתגר לי לכתוב על הפרצוף האמיתי שלי, כשהלקוחות שלי טוענים שאני בכלל דו פרצופית.

חמורת סבר. בשלב הראשון של בניית האסטרטגיה השיווקית אין משחקים. זה הזמן לחשוב עמוק, לחפור עמוק עוד יותר, להיות ערניים לרזולציות דקות ולפרטים הקטנים, לבנות מסע לקוח מתוחכם ותבניות עבודה, ולהוציא אתכם עם סדר טוטאלי בראש, כך שתדעו בדיוק מה השלבים הבאים ואיך הם מובילים אתכם למטרה.

קשת הבעות משעשעת. אחרי שיש אסטרטגיה טובה? טדדם! זה הזמן לחגיגה. ליצור פרסום אחר, נוגע, מתפרע, מצחיק ומזיע: מודעה שומטת לסתות, טקסט משוגע, פוסטים מושחזים, סרטונים כנים, תוכן שאף לקוח שלך לא יעזוב באמצע, ובידול גדוללל שאף אחד לא ישכח לעולם.

 

איזה עוד פרצופים אני עושה בחיים? מוסרת קורסים וסדנאות על שיווק, ופרסום, וכתיבה ובכלל. מנהלת תוכן נשי באתר בחזית וקהילת בעלי עסקים במייל, רצה לספורט ואפילו קטפתי פעם גביע נחמד, ושרה באמבטיה.

המלצות ממבסוטים

הלקוחות המרוצים שלי :}