שנה: 2000

הלקוח: לה ספציה

לה ספציה | פיתוח שפת מותג

קצת רקע:

בשוק שכולם צועקים ‘אופנה’,

עד שזו נהייתה מילה שחוקה ודי חסרת משמעות, אנחנו בכלל מדברים על איטליה. מקור ההשראה שלנו, ויצרנית הבדים האיכותיים בעולם.

סיקרנו כל מי שמבינה באופנה גבוהה והשארנו לה את מרחב הפרשנות להבין לבד מה היא תמצא אצלנו.

איך מדברים איטלקינו?

שמות הפריטים בקולקציה הם באיטלקית, באתר שלנו יש גם הסבר למשמעות הביטוי, ולמה בחרנו לכל פריט את שמו הייחודי.

איך אומרים כלת האירוע באיטלקית? 

הפרסומים מדברים במושגים איטלקיים, עם תרגום רלוונטי. ועיצוב בניחוח המתאים. וכך גם צלחנו עוד אתגר: פרסום בעיתונות חרדית בלי צילומים של דוגמנית, ובמחמירים שבהם אפילו בלי ציור של בגד.

לפני חגים דיברנו על ההבדל בין גבינות איטלקיות משובחות לשבועות לבין סתם גבינה, על עוד פרחים ועל הכלנית, הפרח הלאומי של איטליה, ואיך מכינים סופגנייה איטלקית (את המתכון אפשר לקבל בחנות, כמובן).

שותפים: 

עיצוב השפה – שרה מאיר

רחלי שפירא | אסטרטגית שיווק ותוכן

+
לקרוא עוד

אופיר זילביגר | אסטרטגיה וניהול סושיאל ברשתות חברתיות

+
לקרוא עוד

מסכים | עיריית מודיעין עילית

+
לקרוא עוד

עזר מציון | הצעות והגשה לתרומה

+
לקרוא עוד

עזר מציון | הפקת תוכן לחוברת יח”צ

+
לקרוא עוד

ידידוני | הפקת מועדון חברים אכפתי

+
לקרוא עוד