רחלי שפירא | אסטרטגית שיווק ותוכן

רחלי היא צלמת שמאוהבת בילדים מכל הסוגים, גם עקשנים, מופרעים, חמורי סבר או פחדנים. היא מלאת שיק של פרטים קטנים ו…יש לה נטייה לשובבות פוטוגנית:) את רחלי ליוויתי בכל תהליך שדרוג המותג שלה, וביחד בנינו את הדרך לצרוח את המקצוענות המשוגעת שלה לכל העולם. כשהגענו לשלב של בניית האתר, זה היה טבעי שאלווה את רחלי בתהליך […]

אופיר זילביגר | אסטרטגיה וניהול סושיאל ברשתות חברתיות

מספרים עשויים להיות עסק משעמם וניהול כלכלת המשפחה, עוד יותר בעיקר אם אתם משתדלים להתחמק מהתחום הזה, ובמיוחד אם אתם צריכים שירות של יועץ לכלכלת המשפחה. המטרה שלנו היתה להפוך את כל הנושא הקצת מאיים הזה, לקליל, מהנה, סימפתי ולפעמים אפילו מעלה חיוך. ועכשיו, כששברנו א ת ההגנות הראשונות, אפשר לדבר על מה שחשוב ונחוץ. […]

מסכים | עיריית מודיעין עילית

אקסל זה טוב להעביר נתונים. אבל נתונים לא מרגשים, לא מציתים את הדמיון, אפילו לא ממש משכנעים. כדי לספר ע למשהו גדול באמת שעושים צריך לספר את זה בתמונות להעביר את זה בסיפור ליצור חוויה. וכשעובדים מול ארגונים מתקצבים, משרדים, עמותות, ארגונים – זה חשוב שבעתיים.   כל אחת המצגות הללו מספרת סיפור על עוד […]

עזר מציון | הצעות והגשה לתרומה

שילוב בלתי אפשרי של כתיבה שהיא גם נוגעת בלב וגם מקצועית ועניינית, גם יורדת לפרטים הטכניים וגם מגלה טפח על האנשים והרגשות שמאחורי הנתונים. זה לא קל, הפיצוח הזה אבל כשעושים את זה מקצועי, זוכים להביא עוד טוב לעולם. וזה מה שריגש אותי בפרויקט הזה יותר מהכל, הזכות לקחת ולהיות חלק.

עזר מציון | הפקת תוכן לחוברת יח”צ

יח”צ יכול לעורר פיהוק אבל הוא גם יכול לסקרן, להצית את הדמיון להסעיר את הלב ולפתוח אותו לנתינה, לאהבה ולתרומה. כדי שהוא יהיה כזה הוא צריך לספר סיפורים אנושיים במינימום מילים ומקסימום חוויה. בויז’אל שמספק הנאה כמעט כמו סרט בנטפליקס. שותפים: ‘אייקון’ ו’בשבע’

ידידוני | הפקת מועדון חברים אכפתי

ילדים חולים ומאושפזים מקבלים ממתקים, פרסים ומשחקים לתעסוקה, אבל תחום הלמידה תמיד נשאר בחסר. ילדים חולים צוברים בלי לרצות, פערים משמעותיים מהכיתה ומחוויית הלמידה, מה שגורם להם גם לניתוק חברתי ואפילו משפיע על קצב ההחלמה וההתאוששות. מערכת ידידוני יוצרת תוכן וערכות למידה לילדים חולים ומאושפזים, המסייעת להם לצמצם פערים לימודיים, ולהנות מחוויה שהיא גם למידה. […]

רבקי וייס | inspiration time

היום, כבר אף אחד לא מצטרף לרשימת תפוצה. לא משנה כמה מעניינת היא תהיה. ובכל זאת, כשהגיעה אלי רבקי, אדריכלית מוכשרת, ואחרי סקר משאבים מעמיק, הבנו ששיווק במייל זה הדבר שהכי מתאים לה. איך עושים את זה? את הסודות האמיתיים נשמור מאחורי הקלעים. אבל מפה לשם צמח לו inspiration time מיני-מגזין השראה לעיצוב הבית, שכולל […]

דקל | בורשור פרופיל חברה

אין כמו טקסט קצר כדי שהלקוח יישאר איתך אבל אין כמו טקסט ארוך כדי להסביר בדיוק מה אתה עושה אין כמו דיגיטל כדי להנגיש את המידע המדויק שהלקוח מחפש ואין כמו ברושור מודפס שאתה משאיר לו על השולחן. בלי לוותר על אף אחד מהפלוסים הללו, תךוך שימת לב למורכבויות ורגישויות יצרנו פרופיל חברה קצר, מסביר, […]

בילונה ו’תושווים’ – עירית בני ברק | ניהול קריאייטיב והפקת דמותג לפעילות קיץ

אם אתה לא בני ברקי שמות הקוד הללו לא אומרים לך דבר, אבל לתושבי בני ברק זה הלו”ז בקיץ. בילונה 1 היתה וואהו. לכן, האתגר האמיתי שלנו היה להסביר לתושבים שבילונה 2 היא וואהו וואהוווווווו עוד יותר. אז השקנו דמותג שילווה את בילונה מכאן והלאה, עם אופי, סיפור וקריצה. הוספנו קמפיין רחוב מסקרן ברמה אחרת, […]

אגף רווחה עיריית אלעד | ניהול יח”צ ותוכן שיווקי

עובדים סוציאליים הם אנשים מדהימים.  הם פועלים בשליחות אמיתית, פוגשים יומיום סיפורים לא פשוטים, וכותבים דוחות, המון דוחות. אבל כשזה מגיע לכתיבה שיווקית, אמממ, איך נגיד זאת בעדינות? הם לא משהו. למעשה, זה לא רק עו”סים, הרבה ארגונים מכירים אתך הבעיה הזו: העובדים שלהם מקסימים, ועושים עבודה מעולה, אך פחות יודעים לדוור את זה. לא […]