שנה: 2000

הלקוח: אוסף מכירות פומביות

אוסף מכירות פומביות | פיצוח וקריאייטיב למותג חדש

קצת רקע:

אוסף הוא בית מכירות לממכר ספרים ישנים, עיתונים היסטוריים, מסמכים מפעם, פיסות עבר (ידעתם שיש מכירות כאלה בכלל?)

שוק המכירות הזה הוא שוק קשוח. כולם מוכרים באותה פלטפורמה, ועובדים באותה צורה. אתה חייב להביא אמירה אחרת, שונה וממוקדת, כדי לבלוט בזירת הפעילות. אתגר נוסף: המיתוג היה צריך לחלוש על שני קהלי יעד שונים – חרדי וכללי, ותואם לשניהם.

אחרי למידה עמוקה, הרבה דיוקים, בניית אסטרטגית פרסום ושיווק ועשרות שמות הגענו ל’אוסף’ שזכה ברוב קולות. כשיש כזה דיוק, עיצוב השפה כבר היה חלק הקל.

רחלי שפירא | אסטרטגית שיווק ותוכן

+
לקרוא עוד

אופיר זילביגר | אסטרטגיה וניהול סושיאל ברשתות חברתיות

+
לקרוא עוד

מסכים | עיריית מודיעין עילית

+
לקרוא עוד

עזר מציון | הצעות והגשה לתרומה

+
לקרוא עוד

עזר מציון | הפקת תוכן לחוברת יח”צ

+
לקרוא עוד

ידידוני | הפקת מועדון חברים אכפתי

+
לקרוא עוד