יש בעולם קצת אווירה של ייאוש ממוצרי ידע. קשה למכור אותם, ואולי הסיבה לזה היא שקצת קשה להשתמש בהם. עובדה, רובינו קנינו מתישהו קורס דיגיטלי, ולא האזנו לו מעולם עד הסוף.
אז כדי שמוצר ידע ימכור, ולא פחות מזה – כדי שהוא יעבוד, הוא צריך לספק חוויה אמיתית.
איך עושים את זה?
מתחילים בתכנון אסטרטגי לקונספט מוצר מושך וקראייטיבי, ממשיכים בדיוק התוכן כך שיהיה איכותי מאוד וגם ישים, ולא מסיימים בעיצוב מוקפד. כל זה תוך ניצול מקסימלי של החוזקות של יוצרת המוצר.
‘חמשת הקלפים’ קיבל בלי סוף תגובות טובות על שינויים משמעותיים שהוא חולל בחייהן של נשים (וגם גברים, כן…). זה לא אני. את השינויים חוללו האנשים בעצמם, הוללה! את הכלים ליצירת השינוי נתנה להם רוחמה, הקאוצ’רית אלופה.
ואני? רק בניתי את המסגרת של כל זה. ועדיין זה סיפוק גדולללל.