היומיום שלנו כבעלי עסקים מלא במשימות. חלקן, מה לעשות, לא הכי נחמדות
וזה גורם לנו לנשוף חוסר נחמדות בחזרה: להיות משימתיים מדי, חסרי סבלנות וקצת אפורים.
כשזה מגיע לשיווק זה גרוע. מעטים האנשים שירצו לסגור עסקה עם מותג שמאנפף אפרוריות פלוס חוסר נחמדות.
אז מה עושים?
חוץ מלדלל משימות מעצבנות, ולשווק יותר חזק ללקוחות שאנחנו רוצים, מוסיפים צבע לחיים.
צבע זה תחביב, אמירה אישית, סקרנות ותעוזה, בתוך חיי העבודה.
נשמע לכם גדול? תתחילו בלפרגן לעצמכם עוגן יצירתי בחלל העבודה שלכם:
זה יכול להיות שיר שהתחברתם אליו ואתם מדפיסים, מקשטים ותולים אותו מול העיניים, תמונה מסתורית שמצאתם בשוק, עציץ מוזר, שטיחון סרוג, סטיקרים מצחיקים וכל מה שגורם לכם להרגיש יותר מעיזים ויותר אתם.
זה יהפוך אתכם לצבעוניים
זה יהפוך אתכם לחיוניים ומצליחים.
ותופתעו לגלות, זה גם ישדרג את השיווק ואת המיתוג שלכם.
זה מה שגורם לי לעצור כל יום לעשות מיני דברים שהם לא שיווק ולא נעליים,
דברים כמו: דפי בוקר, בילוי אמן, סינכרוניות ועוגנים יצירתיים.
נשמע לכם מדליק? אתם צודקים.
לא נשמע לכם? יש סיכוי שדווקא אתם צריכים קצת מזה. תחשבו על זה.