פרק 5

להביא תוצאות, אבל לא לעבוד אצל התוצאות. עם מירי רוט

אזהרה:
הפרק שאני מצרפת כאן היום הוא פרק מהפכני, מפיל אסימונים וגם פוקח עיניים.
אפילו אני, אלופת המילים, לא מוצאת דרך להעביר בפסקה אחת או שתיים את הערך המעשי והכלים המדהימים שמירי ואני הכנסנו לפרק אחד.
אז מומלץ פשוט להאזין.
אל תגידו שלא אמרתי.

מירי רוט היא יזמית, חוקרת ומרצה,
בתחום של עסקים כלכלה ומוטיבציה, בהיבט רוחני ופסיכולוגי.
רשימת התפוצה של מירי היא אחת מהרשימות העסקיות הראשונות שהייתי בהן,
וכל מייל שהיא שלחה? ללקק.
איכשהו בתחילת הקורונה התחלתי להתכתב איתה כמענה לאיזה מייל שהיא שלחה.
וגיליתי? שאנחנו חולקות הרבה מאוד משותף, הרבה היותר ממה שחשבתי.
לא רק שם פרטי (😀) ותחומי עניין עסקיים,
אלא גם עיר מוצא (שתינו גדלנו בקרית ספר)
למדנו באותו תיכון (פוירשטין, לסקרניות) וגם הדרכנו בו
ו-וואלה! שתינו הגענו לפתח תקווה כמו מהגרות,
בלי שום חברות או משפחה בסביבה, דקה לפני הקורונה.
ומפה לשם? יצאנו להליכה. והיה מרתק.
מה הסיכוי שלא.
(תמיד תשלחו מיילים חוזרים לאנשים מעניינים שבראש שלכם!)

מירי התחילה מאפס. בסביבה שלא היו בה עצמאיות בכלל,
ובדור כזה שבכלל לא הכירו את בו מילים כמו שיווק, אסטרטגיה ופיתוח עסקי.
כדי לא להיות לבד היא ייסדה את הנטוורקינג החרדי הראשון,
ואז גם הקימה בית ספר עסקי לבעלות עסקים חרדיות.
והביאה אליו תלמידות בלי שיכירו את השם שלה, בלי תקציב ובלי אינטרנט, שהשימוש בו עוד לא היה נפוץ.

ואם ציפיתן לאישה מתוקתקת, חדורת מטרה, נחושה, לא רואה בעיניים, ו’גברית’
מירי ממש לא כזו
וזה אחד הדברים שאנחנו מדברות עליהם בפרק –
על מנהלות עסק מסוג אחר, שחשוב להן התוצאות,
אבל הרבה יותר חשוב להן האנשים, ההרגשות ומה שקורה בדרך.
אם את כזו – זה פרק חובה בשבילך.

 מתוך הפרק:

“באותו יום שקבעתי את השיעור מבוא סופסוף, היה הפיגוע בהר נוף.
לא היתה לי תחבורה ציבורית, נשים התקשרו לבטל
לקחתי מונית. בעלי התקשר אלי ואמר ‘מירי יכול להיות שתגיעי לאולם ריק,
אבל תזכרי למה את עושה את מה שאת עושה'”
“הייתי מביאה 100 נשים בחודש לכנס, ובסופו של דבר כל כך הייתי מותשת מכל המאמץ שכבר לא היה לי כח לעשות שיווק ומכירה בכנס עצמו”
“אפילו לא היה לי כסף למודעה. לקחתי הלוואה לפרסום אחד, אבל ידעתי שמודעה אחת זה לא מספיק, ושאני חייבת לחשוב הרבה מחוץ לקופסה”

 

אז איך היא עשתה את זה?
בפרק דיברנו על דרכים יצירתיות לפרסום בלי אינטרנט ובלי תקציב
על מנהלים מסוג איקס ומנהלים מסוג וואי
על כסף בעסק לעומת תדמית והגשמה (רמז: לפעמים כסף חשוב יותר!)
מה זה בעצם שיווק, ואיך פאזל יכול להסביר את הזה בצורה הכי פשוטה שאפשר להבין, ולעשות.
ותפיסה עסקית מעשית, שהיא גם פסיכולוגית, וגם רוחנית ומעצימה.

אהבתם? שתפו אותי!

הרשמי לקבלת עידכון על הפרק הבא!

פודקאסטים נוספים

להתחיל ממה שיש (גם כשאין הרבה) ולצמוח בגדול. עם יעל פיינגולד

פרק 7

להתחיל ממה שיש (גם כשאין הרבה) ולצמוח בגדול. עם יעל פיינגולד
+
להאזנה

איך לשחרר תקיעות, כשהשיווק לא מביא תוצאות

פרק 6

איך לשחרר תקיעות, כשהשיווק לא מביא תוצאות
+
להאזנה

להביא תוצאות, אבל לא לעבוד אצל התוצאות. עם מירי רוט

פרק 5

להביא תוצאות, אבל לא לעבוד אצל התוצאות. עם מירי רוט
+
להאזנה