אל תפספסו אותם

עכשיו זה הזמן הכי עמוס בעסק שלכם?

עצרו: טיפ קריטי!

 

להרבה מאוד עסקים ונותני שירות בערב פסח היא תקופה יפה ועמוסה: חנויות ביגוד, נשות ביוטי, חנויות כלי בית, מעצבי מתנות, הנדימן וכמובן – מנקות וחנויות טמבור.

 

העומס מורכב מלקוחות קבועים, 

אבל גם מ לקוחות שבאים רק לביקור ראשוני או חד פעמי.

או כי ערב פסח זה הזמן שלהם לקניות שהם לא עושים במהלך השנה.

או כי נותן השירות הקבוע שאליו הם פונים בדרך כלל עמוס מדי ערב החג

או כי הם רוצים לנסות דברים חדשים, ובדיוק נתקלו בפרסום שאתם מוציאים לקראת החג

ואולי כי אתם מקיימים כרגע מכירות בערים אחרות מהמיקום הקבוע של העסק שלכם.

 

הטיפ:

תאספו דאטא!

שימרו על הפרטים של הלקוחות החדשים שמגיעים: שם, טלפון, מייל

אחרי פסח או אפילו לקראת החגים הבאים תוכלו לעשות בזה שימוש מעולה.

לדוור להם או להרים טלפון

ולהציע שירותים, או מוצרים נוספים, חדשים ומשלימים.

 

איך עושים את זה תכלס, ובכיף?

מתארגנים מראש.

למשל עם: סקר שביעות רצון. הגרלה. מוצר דיגיטלי חינמי שבאמת נותן ערך מקומי.

רוצים לעשות את זה מדויק, מדליק ויצירתי?

צרו איתי קשר בפרטי

פוסטים קשורים

שיווק בכיף, ניהול עסקי
שיווק בכיף, ניהול עסקי
שיווק בכיף

אהבתם? שתפו אותי!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *